May 6, 2009

I Miss You ..


Life would have been different
If we were Together
I would have been livin my life
But You left me, and i forgot to breathe

Looking back all i get is a tear
Wish you were here very near
groaning at the wickedness of my fate
I realise Now its too late

waking up with wet eyes i miss you !
Wish i never would have met you
Deep scar in my heart is not healed
The evil side of you is revealed

I hate you, as much as i love you
I cry at night thinking of you
Losing you was part of the game
For you played it so lame

My love for you is pure, i cry no more
For you will stay in my heart forever
As the Star fall down, i wish for you
My heart silently whispers *I MISS YOU*

27 comments:

  1. that was one very involving post!
    loved the expression :)

    ReplyDelete
  2. The many evils of love ;)

    I loved these lines...
    "I would have been livin my life
    But You left me, and i forgot to breathe "

    I love this kinda poetry. So must say, it was a nice one :)

    ReplyDelete
  3. touching!
    But im hoping this is fiction.

    smiles

    ReplyDelete
  4. heartfelt lines
    whispered silently
    to the little heart
    that was livin in silence

    ReplyDelete
  5. despair and angst...deadly combo for poetry always:)
    good one!!!

    ReplyDelete
  6. I never wish to miss him.. But, he finds way to miss me..

    Nice post girl:)

    ReplyDelete
  7. shhh!!!!!1

    i can hear ur heart whispering

    hahaha.....girl.. .u rock.....really awesome

    ReplyDelete
  8. My heart silently whispers *I MISS YOU*

    my heart drooped at these lines...lovely...

    ReplyDelete
  9. @R
    Thanx dear !
    Me too love black, emotional poetry.. I make sure the reader identifies oneself wit whateva i write :p

    ReplyDelete
  10. @Pisku
    I might say its a fiction or i might jus confess tat somewhere someone might have felt it.. It could be me or it could be someone else.. :p

    ReplyDelete
  11. @Hashan
    Thanx dear :)
    Glad u love silent whispers, but be alert u might jus miss her whispers ! :p

    ReplyDelete
  12. @Princess
    Hey doz r sweet lines.. N wateva u said is true. :)

    ReplyDelete
  13. @Solitary
    Thanx dude :)
    Ya i agree i ROCK ! LoL :p

    ReplyDelete
  14. i juz luved dis post dear....
    touching....

    these lines.... a perfect starter, no doubt
    "Life would have been different
    If we were Together
    I would have been livin my life
    But You left me, and i forgot to breathe...."

    u keep rockin hon. Kudos...!

    ReplyDelete
  15. @vil
    Awwwww ! M sooo damn happy..
    chooo chweeeeeet of u..

    Thanx hon For all d support.. :)

    ReplyDelete
  16. hmm! how'd i miss this brilliant read? :O

    donno! sorry! :)

    u write so well vasudha!

    ReplyDelete

Comments are sexy.